جالبش اونجاست که یک عده بین جمهوری خواه و دموکرات فرق میذارن و میگن اونا فرق میکنن....کاش اینو جا بندازیم که جنگ ما فقط با ترامپ و نتانیاهو نیست با کل کفر و استکباره و هیچ فرقی هم بینشون نیست.
برادر عزیز، خداوکیلی الان چه کسی توقع عمل انسانی ازشون داره؟ ما به پشتوانهی اقتدارِ میدان باهاشون نشست داریم و ذره ای بخوان پا رو کج بزارن، دستمون رو ماشست.