هرمز راسخی
@hormozrasekhi
ننگ ابدی برای پهلوی نجس
در همان روزهایی که ۱۶۸ دانش آموز و معلم
#میناب
به شهادت رسیدند و اثری از
#ماکان
عزیز نماند، پهلوی ملعون هلاکت سه سرباز امریکایی را تسلیت گفت
مردم عزیز ایران! من خیلی بیشرفم
10:11 - 22 April 2026
191
Views
Replying to
@hormozrasekhi
1
Reply
Oldest
Zahra
@Yazahra_110_1191
22 April 2026
Replying to
@hormozrasekhi
#پهلویِ
نجس
0
0
0
17