شما مثل اینکه هنوز یا مرز بین خیانت و خدمت رو نمیدونی یا نون خور و مدیون اونور آبی ها هستی. شما اگه خودتو هموطن میدونستی هم گذشت داشتی و هم در این شرایط افکار درونیتو بیرون نمی ریختی. در باره لبنان و یا هرکشوری دیگری برو استراتژی حیاط خلوت کشورها رو بخون و بعد نسخه پیچی عهد دقیانوس را بیان کن.
