توقع #مردم برای انتقام، توقع بهجایی است. نمیشود با شعار مسأله را حل کرد. مردم حق دارند مطالبه برخورد محکم داشته باشند. توقع یک سیلی موثر میرود.
3 January 2024توقع #مردم برای انتقام، توقع بهجایی است. نمیشود با شعار مسأله را حل کرد. مردم حق دارند مطالبه برخورد محکم داشته باشند. توقع یک سیلی موثر میرود.
@Talabeh_enghelabi3 January 2024Replying toکار از سیلی گذشته!انتقام شهید حاج قاسم💔انتقام شهید فخری زاده💔انتقام شهدای هسته ای💔انتقام شهدای فراجا💔انتقام شهدای مقاومت💔انتقای شهدای حوادث تروریستی(مجلس.حرم امام.شاهچراغ.کرمان)💔