مشابه بومی میتونه داشته باشه اگه ارادش باشه...تصور میکنم با توجه به سابقه تیم توسعه دهنده ویراستی حتی همین ویراستی هم بتونه خیلی سریع چنین امکانی رو هم فعال کنه...@anjidani
@Habibi22 January 2023Replying toمشابه بومی میتونه داشته باشه اگه ارادش باشه...تصور میکنم با توجه به سابقه تیم توسعه دهنده ویراستی حتی همین ویراستی هم بتونه خیلی سریع چنین امکانی رو هم فعال کنه...@anjidani
@MahdiAbbasi1381138122 January 2023Replying toگفتگوی صوتی روبیکا و پنکو تقریبا کاربردهای مشابه کلابهاوس دارند.
@a_pazhuhesh22 January 2023Replying toروبیکا قبل از کلاب هاوس چنین امکانی داشت اما خیلی مورد استقبال نبود، بنظر من ضریب دادن به چنین پلتفرمی که اساسا محل جولان ضد انقلاب و سرمایه های داخلی اسرائیل (اعتدالیون و اصلاحتیون) و وزیر سابق ارتباطات بانی بلد شدنش در ایران بود، اساسا کار بسیار عجیبیه که امیدوارم تجدید نظر بشه توش
@Behdad22 January 2023Replying toکلاب هاوس پلتفرم کوچکی است ولی با این حال تمام این پلتفرم در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی قرار گرفته و الان حتی یک کلاب موافق نظام هم اونجا نداریم . مقصر این قضیه هم خود انقلابیون هستند که پشت همدیگر نیستن و در مقابل تکنولوژی مقاومت میکنند
@omid1iran22 January 2023Replying toفکر نکنم جهانی هم استقبال خاصی ازش شده باشه، ابتدای ورودش تبلیغات شد اما بعدا ریزش کرد