ما با امید صبح وصال تو زنده ایم#اَللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
iriPinned post
@hossin_afkar10 May 2024ما با امید صبح وصال تو زنده ایم#اَللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
عزاداریها قبول.در غروب #عاشورا ایستادهایم؛ اگر از محرم امسال درسی جز این کلام امیرالمؤمنین(ع) بگیریم، به خود و آیندگان جفا کردهایم:«عَضّوا عَلَی الجِهاد بِنَواجِذِکُم، ولا تَلتَفِتوا إِلی ناعِقٍ نَعَق»با چنگ و دندان به جهاد برخیزید و به زمزمههای شومِ صلح و سازش اعتنا نکنید.#محرم #نهج_البلاغه
@hossin_afkar18 June 2026فهم ولایت و ولایتمداری از دیدگاه سیدحسن نصرللهقابل توجه #ملت_مبعوث#حی_علی_خیابان4 MBبنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
@hossin_afkar5 August 2025
@hossin_afkar4 August 2025#بسم_الله_الرحمن_الرحیمهرکه دارد هوس کرببلابسم الله...پ.ن: اربعینی ها از سراسر دنیا راه افتادن... امسال رو از دست ندید...اگه گذرنامه ندارید سه روزه گذرنامه زیارتی میدن.
@hossin_afkar27 July 2025#بازنشر این پویش کوچکترین قدمی است که از همه ما بر میاد.به نیت شریک شدن در زیارت #اربعین این ویراست رو بازنشر کنیم.🏴پویــــــش مــــــــردمـــی نــذر زیــارت🏴✨به نیت عزیز ازدست رفته ات،به یاد پدرومادر یا عزیزی که دیگرنیست،هزینه اعزام زائری رانذر شادی روحشان کن،ثوابش تاقیامت جاریست✨5894637000342920*بنام موسسه رویش جوان*📲شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۷۶۴۴۴۸۳۰📲ایتا…Show moreeitaa.comایتا - هیئت ثارالله سیراف
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@hossin_afkar26 July 2025🏴پویــــــش مــــــــردمـــی نــذر زیــارت🏴✨به نیت عزیز ازدست رفته ات،به یاد پدرومادر یا عزیزی که دیگرنیست،هزینه اعزام زائری رانذر شادی روحشان کن،ثوابش تاقیامت جاریست✨5894637000342920*بنام موسسه رویش جوان*📲شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۷۶۴۴۴۸۳۰📲ایتا…Show moreeitaa.comایتا - هیئت ثارالله سیراف
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@hossin_afkar19 July 2025#ظریف در مصاحبهاش از اینکه #برجام رو «خسارت محض» میدونن ناراحته و تقصیر رو انداخته گردن #جلیلی!#اصلاحات_نیوز هم با ذوق زده: «ظریف از خجالت جلیلی دراومد»جالبه بدونیم اولین بار رهبر انقلاب برجام رو #خسارت_محض و #مذاکره با آمریکا رو سمِ مهلک دونستند.@aliahmadnia
@hossin_afkar17 July 2025اذن دخول خوانده و با دل روانه اممن ذره ام غبار همین آستانه اماَلسَّلامُ عَلَیکَ یا سَیِّدَ اَلسّاداتِ الاَعاظِمِ اَحمَدُ بنُ مُوسَی الکاظِمِ وَ رَحمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُه
@hossin_afkar17 July 2025#اصلاحات_نیوز تیتر زده: «نصب بنر توهینآمیزِ #فغانی!»آیا دستدادن با قاتل هزاران ایرانی و افتخار به آن (با پُست بعد مسابقه)، بدون حتی یک عذرخواهی یا موضعگیری نسبت به آن جنایات، توهین و دهنکجی به ۹۰میلیون ایرانی نیست؟!@aliahmadnia
@hossin_afkar11 July 2025نکتهای که دراین۱۲روز،حتی بیش از خودتجاوز آمریکا واسرائیل مردم را آزار داد،مزدوری عدهای درداخل کشوربود؛کسانی که همدست دشمن شده و با اقدامات خائنانه مثل هدایت پهپادها و...،آب به آسیاب دشمن ریختند.جناب #میرحسین_موسوی! شما از زمانی که_در سال ۸۸_به مزدوری دشمن تن دادید،برای همیشه از چشم مردم افتادید.
@hossin_afkar11 July 2025#روزنه#آنتی_فتنه🔻این روزها، پس از پایان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، شاهد فعالشدن و از «غار» بیرون آمدن برخی عناصر منافق و فتنهگر هستیم؛ کسانی که تلاش میکنند پیروزی ملت را مصادره کرده و برای خود از نظام طلب غنیمت کنند...#میرحسین_موسوی🆔 https://eitaa.com/ROZANE_Heitaa.comایتا - #روزنـه🪴| افکار حسین
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@hossin_afkar7 July 2025[آمریکایی ها] گله میکنند که چرا ملّت ایران میگویند «مرگ بر آمریکا»؛ اوّلاً بنده این را برای حضراتِ بزرگان آمریکایی روشن کنم؛ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو! مرگ بر اینها یعنی مرگ بر سردمداران؛ ما به مردم آمریکا کاری نداریم.رهبر انقلاب۹۷/۱۱/۱۹#مرگ_بر_آمریکا
@hossin_afkar6 July 2025
@hossin_afkar5 July 2025نیروهای مسلح، ۱۲ روز جنگ سخت تحمیلی را با همراهی مردم مدیریت و به پیروزی تبدیل کردند. امیدوارم وعاظ و مداحان عزیز هم از این ۱۲ شب عزاداری(میدان جنگ نرم)که با حضور باشکوه مردم در محافل بوده، بهره برده باشند. اگر چنین نباشد،دچار خسران بزرگی شدهایم. شب های باقی مانده را برای #جهاد_تبیین قدر بدانیم.