🌍حاج احمدآقا : 🌹« #شبی درماه مبارک رمضان من پشت بام خوابیده بودم،بلندشدم دیدم که صدا می آید،بعد متوجه شدم که آقا هستند،در تاریکی درحال #نماز_خواندن هستند ودستهایشان راطرف آسمان دراز کرده و #گریه می کنندبرنامه عبادی ایشان این بود که شب تا صبح درماه مبارک رمضان #نماز و #دعا می خواندند»#ونراه_قریبا