2d
دوستان عزیز ویراستی یه زحمت بکشید اونایی که به طور حقیقیو خداپیغمبری😂 بامن تعامل دارنبیان زیر این پست منشن بزارن من این نگه دارم که دیگه هی خواستم تعامل کنم چهارساعت دنبالتون نگردم، ازهمین زیر پیداتون کنمتاکید میکنم اونایی که به طور واقعی میتعاملن منشن بزارن اگه نمیتعاملی نتعامل🤣🤣🤣🤣#تعاملگر
23:13 - 20 June 2026

87 Views


1 Reply

Profile picture of ‌تَخرّیبْچی‌
Replying to
تاوان کدوم گناهمی؟