کسی اینجا هست که بهخوان داشته باشه؟اگه دوست داشتی آیدی بهخوان تو بده فالوت کنمبا محیط اینجا زیاد ارتباط نگرفتم...#بازنشر #تعامل #تا_پای_جان_برای_ایران
iriPinned post
@IAminmahdi4 April 2026کسی اینجا هست که بهخوان داشته باشه؟اگه دوست داشتی آیدی بهخوان تو بده فالوت کنمبا محیط اینجا زیاد ارتباط نگرفتم...#بازنشر #تعامل #تا_پای_جان_برای_ایران
@IAminmahdi4 April 2026پیدا کردن یه شغل مناسب بقیه شو خدا درست میکنه😅This post was deleted by the post author.
@IAminmahdi4 April 2026چه بارونی امشب میومد تجمع و شعار دادن با بارون و... یه چیز دیگه است🌧️🥲خزونمُهمَل.
@IAminmahdi4 April 2026ترس صحبت کردن با اونی که دوستش دارم و از دست دادن همون شخص:))#نقل قول کن بگو فوبیات چیه؟»
@IAminmahdi3 April 2026حاج مهدی گل فرمایش کردی🙏🏻فقط یک «مغزِ حَجَری» میتواند، خیالِ خامِ برگرداندن ایران به «عصر حجر» را در سر بپروراند!
@IAminmahdi2 April 2026لذت بردم...دمتون خیلی گرم@IAminmahdiچشمان تو در خانه، بنشست کمین مندیوانه شدم با تو، جان من امین من____________________✨ پینوشت: شاعر هیچگونه منظور عاطفی نسبت به مخاطب ندارد و این شعر از زبانِ شخصیتی خیالی در ذهنشاعر که شما را دوست دارد گفته شده است.
@IAminmahdi2 April 2026📖 قال رسول اللّه صلى الله عليه و آله:أفضلُ الإيمانِ أنْ تَعلمَ أنّ اللّه َ معكَ حَيثُ ما كُنتَ📜 پيامبر خدا صلى الله عليه و آله می فرمایند:برترين ايمان آن است كه بدانى خداوند همه جا با تو هست.📚 كنز العمّال : ۶۶
@IAminmahdi1 April 2026انشاءالله همینطوری بشه🥹