*🔻فعال اصولگرا: دولت در تصمیمی خطرناک قصد آزادسازی قیمت برق را در تابستان دارد*محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در فضای مجازی نوشت: 🔹«بعد از حذف گوشت و مرغ و روغن از سفرههای مردم، دولت پزشکیان خود را برای حذف برق از زندگی ملت ایران آماده میکند!
با تصمیم دولت چهاردهم، از تابستان امسال، برق به قیمت آزاد به مردم داده میشود! آن هم در حالی که سوخت نیروگاهها خود نیروگاهها و شبکههای توزیع برق با بیت المال تهیه و ساخته شده و میشود!» 🔸وی در ادامه افزود: «تصمیم دولت این است: نیروگاهها برق را در بورس انرژی میفروشند،
14:43 - 17 May 2026