2d
نمیدونم چرا برگشتم، ولی مهم نیست . مهم اینه من اینجام، دوباره . با ورژنی متفاوت تره. تعاملگرای قدیمی یا الله✋🏼
سلام آقای هیچ
18:26 - 25 June 2026

16 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ابوالمَشـاکِل⁵⁹؛‌
Replying to
سلام و ادب خانم بازرگان.