2dنمیدونم چرا برگشتم، ولی مهم نیست . مهم اینه من اینجام، دوباره . با ورژنی متفاوت تره. تعاملگرای قدیمی یا الله✋🏼62138587557
ابوالمَشـاکِل⁵⁹؛@Daryl_Dixon1dReplying to @iranam87سلام و ادب خانم بازرگان.0109