اگر پیام را خوانده باشید متوجه میشوید که هیچ گونه امری را بر حضرت آقا تحمیل نکردهاند. فقط به دلیل اسرار مسئولین به شرط پذیرفتن تمام مسئولیت این امر پذیرفته اندو به قول خودشان ما(رهبری و ملت) منتظر تحقق خواسته هایمان از مسئولین هستیم
هنوز که هنوزِ یه سریا سر جنگ دارن با همیه سریا میگن همه چیز با رهبری هماهنگ شده نیست یا روی رهبری فشار میارنیه سریام برعکسپیام حضرت آقا فقط و فقط دوتا تکلیف رو به گردن ما #بچه_حزب_اللهی ها میذاره..اونم جلوگیری از نفاق و تفرقه و صبر هست

