فعلا تا خواستگاری وسط جنگ رو آنلاک کردیم؛ خواهیم دید چه میشود.
iri@jamenqizin25 April 2026فعلا تا خواستگاری وسط جنگ رو آنلاک کردیم؛ خواهیم دید چه میشود.
@jamenqizin25 April 2026دوستانی که گیر کردید تو این خرابشدهقیمت مناسب سراغ دارم،مطمئنه، خواستید دایرکت بدید🙏🏻
@jamenqizin11 April 2026تـخم حر وم هایی که دارید قالیباف رو میزنید اون طرف دیگه جلیلی نیستااا، رسما دارید تو زمین دشمن ننتون رو سنده میکنید
@jamenqizin3 April 2026ظریف رو هم گردن خواهم گرفت🙏🏻بنده داوطلب هرگونه عملیات انتحاری در محدوده ثارالله هستم 💜
@jamenqizin3 April 2026چه کلمات وسط بازانه ای نوشتم:) بعد از نابودی اسرائیل*بعد از پرچم، دسته گلم رو از ماشین میارم بیرون ✨
@jamenqizin3 April 2026تا فردا زیرساخت آیکلود آیفونو نزنید تا من گوشیمو خالی کنم مسلمونا
@jamenqizin2 April 2026هربار آروم نشدم بگردید دنبال باباماز بچگی با توضیحاتش و حرفای قانعنکنندهش هم آروم میگرفتم...
@jamenqizin2 April 2026رو به روی حرمت نه،از همينجا تو اتاقم،اصلا میشنوی این صدامو؟
@jamenqizin2 April 2026خدا همینجوری سرش شلوغ بود و به امور شخصی رسیدگی نمیکرد حالا فکن وسط جنگ تو ایران بخواد منو بشنوه؟
@jamenqizin2 April 2026همه توییتر وصلنحالا یا ساقی خوب دارن یا خطحتی اینایی که تو ویراستی فعالن و نم پس ندادنماهیت حرفم : دروغ نگید حالمونو بهم زدید واقعا.چیزشو داشته باشید بگید وصلید دیگهنمیدونم و اسکرین رو از جایی برداشتم چیه، ز ر ز ر میکنید.
@jamenqizin2 April 2026میری توییتر تهران پاریسههمه نایسهمه تو ادا میرن تجریش و ونک تجمعصدای جنگنده و خونه خراب و جنگ فقط برای ماست انگاری.
@jamenqizin2 April 2026اگه فردا بی من شروع شد؛مث تموم دیروزای بی منرام نشواشک نریز غصه نخور قوی بموناگه فردا بی من شروع شد؛همون آدم قبلی بمون...با کولی برقصبا اهلی بخونرام نشووحشی بمون
@jamenqizin2 April 2026
@jamenqizin31 March 2026بنده داوطلب هرگونه عملیات انتحاری در محدوده ثارالله هستم 💜
@jamenqizin30 March 2026اگه فردا بی من شروع شد؛همون آدم قبلی بمون...با کولی برقصبا اهلی بخونرام نشووحشی بمون