برای همه بیست تا سی سالگیشون بهترین سالای زندگیشونه با کلی اتفاق خوب، برای من غمگین ترین سالای زندگیم بودتنها قشنگی این دهه زندگیم تا اینجا دیدن شش گوشه آقا امام حسین(ع) بوده و هست...
@javana9716 April 2026Replying toبرای من هم همین طور افسردگی بیچاره ام کرد هنوز هم از این غم خلاص نشدم
@Tavasolimofrad17 April 2026Replying to andالان وقت خوبیه... البته هزینه داروها بالاست، بنظرم اگر میتونید، اول به روانشناس مراجعه بفرمایید، شاید نتیجه داد