سلام. مواردی که میفرماید عمدتا مربوط به سریالهایی است که بدون مجوز تولید و انتشار ، منتشر شدهاند.
This post was deleted by the post author.
@jebelli_ir16 May 2023سلام. مواردی که میفرماید عمدتا مربوط به سریالهایی است که بدون مجوز تولید و انتشار ، منتشر شدهاند.
@Azari5716 May 2023Replying toاین عذر بدتر از گناه نیست؟ یعنی اینقدر بی حساب کتاب شده که یک نفر میتونه بدون مجوز فیلم و سریال بسازه تا آخر هم ادامه بده منتشر هم بکنه پخش هم بشه، بعد به ریش همه هم بخنده!!!باور کنید این بی حساب کتابی برای همه کشورا قفله جز ایران
@jebelli_ir17 May 2023Replying toبله متأسفانه این اتفاق افتاده است. اما با تمام توان در تلاش هستیم که بهانههای عدم برخورد قانونی دستگاههای مسوول برطرف شود. ساترا فقط ناظر است و در صورت تخلف پلتفرم صرفا میتواند گزارش تخلف را به دادستانی بدهد.
@sadraei_17317 May 2023Replying to andجناب جبلی خداقوت ما بین مردم پژوهش اجتماعی میکنیم معمولا به صداوسیما که میرسیم از تبلیغاتها گله مندند درست هم هست خودتون امتحان کنید این اتفاق برای خودم افتاده ۴تا شبکه همزمان کانالهارو عوض میکردم هر۴شبکه تبلیغ بود واین که شبکهءهای خبری کجای دنیا تبلیغات کالا میکنن؟!
@M_S_Sabari317 May 2023Replying to andandخداقوت جناب جبلی آیا برنامه دیگه و یا راهکاری دیگر اندیشیده شده ؟
@Alireza779717 May 2023Replying to andandچرا محتوای این تبلیغات درست بررسی نمیشه؟ از هر 10 تبلیغ 9 تاشون در خانه های لاکچری و فول امکانت همراه با 2 بچه بور و زیبا زندگی میکنن آیا اینها ترویج تجمل گرایی و فرزند آوری کم نیست؟!
@A_shaygan17 May 2023Replying to andandسلام آقایی جبلی ، الان در دوره هایی هستیم فضای مجازی بخشی از زندگی مردم شده دیگر تعدد شبکه ها کارایی نداره و باعث سردرگمی بینده میشه ، ای کاش تعدادی از شبکه حذف یا ادغام میشد و تمرکز بر ساخت برنامه های با محتوا بشه ، شبکه های همچون سلامت ، امید ، چهار واقعا بیننده کمی داره
@user16721666218817 May 2023Replying to andandسلام علیکم آقای دکتر اگر بخشی از بودجه لازم است با آگهی تامین شود قبول اما به آگهی به چشم همان دانشگاه انسان سازی نگاه کنید اگر چه سایر بخش ها هم تا حدی ازین دید بی بهره اند.چرا پژوهش های اجتماعی را از طرق روش قدیمی اما کارامد فراخوان ملی مسابقات ثبت بهترین نظرات در خود سیما انجام نمیدهید؟
@HosseinTadaion17 May 2023Replying to andandجناب دکتر جبلی عزیزتبلیغات بازرگانی، قابل توجیه است. امّا بحث اصلی در این تبلیغات:۱- انتقال سبک زندگی مصرف گرایی۲-تزریق تجمّل گرایی به جامعه ۳- عدم صداقت در تبلیغ کالاهاو... است.آیا #صدا_و_سیمای_جمهوری_اسلامی به حکم اینکه بایستی بودجه خود را تامین کند، اجازه دارد چشم بر این موارد ببندد؟
@Asheghe_Shohada17 May 2023Replying to andand🔸هم زمان بودن پخش تبلیغات از شبکه های مختلف،🔸لاکچری و رویایی بودن فضای تبلیغات🔸تقلید از شبکه های ماهواره ی و روش های غربی در تبلیغات🔸خوانندگی ها و فیلم های غیر ضروری در تبلیغات🔸غیر سنتی و غیر بومی بودن پوشش ها و گویش ها و خوانش ها و فضا ها،🔸اغراق و فریب در پیام ها و تحقیر و تحمیق مخاطب
@user16803807866017 May 2023Replying to andandاینکه تبلیغات منبع درآمد صداو سیماست حرفی نیست اما نظارت بر محتوای تبلیغات و فرهنگ سازیهای غلط باید مدنظرتون باشه و از این تهدیدات فرصت بسازید مخصوصا در زمینه جمعیت و پرهیز از مصرفگرایی و تجمل گرایی
@Hajramzan17 May 2023Replying to andandآقای صدا و سیما ،تلاش کن با سریالات حال مردم رو شاد وخوب کنی وگرنه سریال و فیلم سیاه و تاریک و پر از درد و ... رو دشمنان مون هم دارن میسازن.@jebelli_ir
@a_pazhuhesh17 May 2023Replying to andandآقای دکتر بنظرم خوبه اگر این درصد رو دقیق اعلام کنید تا بسیاری از دروغهای مغرضانه علیه سازمان عزیزمون خنثی بشه و البته خوبه شرکت های فناوری و دانش بنیان ایرانی ی بخشی از تبلیغات رایگان در سازمان نصیب شون بشه برای حمایت هرساله
@sajjad13709817 May 2023Replying to andandسلام. بعد از این همه سال کار در عرصه رسانه، بهتر هست که کار رو به جلو و درآمدزایی رو انجام بدین. همه میدونن که نفرات قبل ، فقط به فکر روزمرگی های جاری بودن و فکر درست وحسابی برای الان نکردن.بهتر هست که شمامثل اونها نباشید. ماهواره بفرستید فضا و از خدماتش از مردم و دولت و سازمانها و شرکتها هزینه بگیر
@Danekar17 May 2023Replying to andandآقای جبلی محتوا و قیمتِ تبلیغات اصلا با شعار سال هماهنگ نیست...فقط سرمایه دارهای کلان...و بنگاهها تبلیغ میکنند...حتی کارخانه ها نیز توانایی حضور در تبلیغات صداوسیما را ندارند مگر شهر فرش و شهرلوازم خانگی چه گرهی از مردم باز میکنند؟جزاینکه باعث و بانی تورم و گرانی هستند...
@NerestoGechoara17 May 2023Replying to andandضعیف عمل میکنی برادر نائب امام زمان رو اینجوری یاری میکنید؟؟
@user16830096087718 May 2023Replying to andandسلام جناب آقای دکتر جبلی، تامین کسری بودجه سازمان با درآمدزایی از طریق تبلیغات کار خوبی است اما آیا محتوی تبلیغات نباید کنترل شود؟ آیا ارسال پیام های تبلیغاتی کذب، معرفی الگوی زن نامتعارف ، تحقیر ارزش های تربیتی اسلام و بسیاری بازنمایی ها از تصاویر ناروا و ... به قیمت درآمد؟؟؟
@rezankf18 May 2023Replying to andandدکتر به شما حق میدم که از پیامهای بازرگانی حمایت کنید. ولی لاقل از شبکه های خبر و امید حذفشون کنید چون بینندگان امید (نوجوانان) حوصله تبلیغات ندارند و خبر چون رسانههای رقیب (عنترنشنال و بی بی سی) عملا تبلیغات بازرگانی ندارن. به اوضاع تبلیغات هم برسید داره بیشتر غربزدگی رو تبلیغ میکنه تا کالا رو