9 August 2024
6 MB
من با هزاران زحمت از کتاب بیرون اومدم،میخوام جینا،اردک پینوکیو باشم،چرا بچه های مرکزی و یزد اسممو گذاشتن جینامی!😡😮‍💨#کتابنوش#یاردوازدهم#جینامی#پینوکیو#فرار
17:43 - 9 August 2024

14 Reactions
277 Views


2 Replies

Profile picture of ‌محسن مشرقی‌
@mohsenmashreqi9 August 2024
Replying to
خوبه حق اعتراض داره 😄

@Sama40310 August 2024
Replying to
اسمش عالیه🥰