اول اینکه به قبر پدرتون خندیدید که موافقت کردید.دوم اینکه درواقع ایران گفت: چشم ارباب! ترامپ هیچ درخواستی از شما نکرد، صرفا اعلام کرد که آتش بس رو تمدید کرده. این آتشبس چه سودی برای ما داره که تمدید بشه؟خودتون که غیرت و شعور ندارید، حداقل به شعور مردم احترام بذارید.