هیچی درونگرا خطر انفجارات یهویی داره :)
اگر آدم ساده و غیرمبهم و رو راستی هستید، ازدواج با درونگرای وسواسی خودشیفته که دوست دارد همه چیز شما را بداند و هیچ چیزی از رفتارهای مبهم خود نگوید، عذاب آور و بدعاقبت خواهد بود، حتی اگر همه عالم از او تعریف کنند