🔴 خسته نباشید !!نه انتقام گرفتیم، نه غرامت گرفتیم، نه پایگاه های آمریکایی جمع شد، تنگه هرمز را هم که باز کردیم و درباره هسته ای (نهی صریح رهبری) هم مذاکره کردیم که خدا می داند انتهایش به چه خفتی ختم می شودخسته نباشید اینکه دیگر این همه برو بیا و چانه زنی نداشت هر بی سوادی می توانست
چنین توافقی را انجام دهد. و اینچنین توافقی برای ما هر چه باشد توافق در تراز طرف پیروز نیستنکند از اول هم بنا بر همین بوده و فقط قرار بود با کش دادن مسئله ملت را با شیب ملایم راضی کنند؟!!!شما جای دشمن باشید این همه نمایش ضعف از طرف مقابل در جنگ موجودیتی ببینید، دست از سرش برمی دارید؟!
بدون تعارف با این نوع معامله با دشمن ، از همین الان به جنگ تحمیلی چهارم سلام کنید ...#یا_لثارات_الخامنه‌ای #لبیک_یا_خامنه_ای #مرگ_بر_آمریکا "قاسم اکبری"🔴 #بیداری_ملت 👇
22:39 - 24 June 2026

1 Reactions
19 Views