🔴 خسته نباشید !!نه انتقام گرفتیم، نه غرامت گرفتیم، نه پایگاه های آمریکایی جمع شد، تنگه هرمز را هم که باز کردیم و درباره هسته ای (نهی صریح رهبری) هم مذاکره کردیم که خدا می داند انتهایش به چه خفتی ختم می شودخسته نباشید اینکه دیگر این همه برو بیا و چانه زنی نداشت هر بی سوادی می توانست
چنین توافقی را انجام دهد. و اینچنین توافقی برای ما هر چه باشد توافق در تراز طرف پیروز نیستنکند از اول هم بنا بر همین بوده و فقط قرار بود با کش دادن مسئله ملت را با شیب ملایم راضی کنند؟!!!شما جای دشمن باشید این همه نمایش ضعف از طرف مقابل در جنگ موجودیتی ببینید، دست از سرش برمی دارید؟!
22:39 - 24 June 2026