وصیت کردید همه به اطاعت از ولی ایشالا ما هم میشیم فدای سید علی 😍😍😍
@saberin11417 May 2025Replying toوصیت کردید همه به اطاعت از ولی ایشالا ما هم میشیم فدای سید علی 😍😍😍
@IRAN_SARFARAZ17 May 2025Replying to andبه همّت ملّتهای منطقه، آمریکا از این منطقه باید برود و خواهد رفت. حتماً در این منطقه آن نقطهی مایهی فساد، مایهی جنگ، مایهی اختلاف، رژیم صهیونی است. رژیم صهیونی که غدّهی سرطانی خطرناک مهلک این منطقه است، حتماً باید برکنده شود و خواهد شد.https://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1747171240223270693لطفاً چنانچه نسبت به نظرسنجیهایی که تاکنون در صفحهی «سلام فرمانده» @IRAN_SARBOLAND قرار داده شده است، پیشنهاد یا انتقادی دارید، که لحاظ نمودن آن، میتواند منجر به مفیدتر یا مؤثرتر شدن نظرسنجیهای آتی شود، ذیل همین ویراست، تشریح فرمایید.#نظرسنجیآیا در مجموع، نظرسنجیهایی را که تاکنون در این صفحه قرار داده شده است، مفید یا مؤثر میدانید؟
223 votes • The poll has been endedShow this thread
@A_H_M_A_D_817 May 2025Replying toهر وقت کسی مثل #رائفی_پور و #مصاف و #جبهه_صبح_ایران توانست کسانی مانند #ثابتی و دیگر افراد انقلابی را برای حضور در دولت معرفی کند...آن وقت هم حسابتان نمیکنم 💁♂️😂#مسدود_کنید #مسدود#انقلابی_نما#نفاق
@A_H_M_A_D_817 May 2025Replying toبماند به یادگارما منتظریم تا شما کاری کنید 💁♂️همه چیز را مستند کردیم تا بلکه نفاق شما را رسوا کنیماگر حتی از اینجا محدود شویم در دیگر سکو ها شما را رسوا خواهیم کرد#تا_آخر_میمونی_دیگه؟
@A_H_M_A_D_817 May 2025Replying to#مسدود کنیدافشاگری فساد و معرفی نیرو های انقلابی به مجلس و دولت بدبینی نیست !بلکه داستان عمل کردن به حرفهاستکه نقطه جدا شدن خیلی هاست 💁♂️#انقلابی_نمایی
@A_H_M_A_D_817 May 2025Replying toپول تو #انقلابی_نمایی بودنه گویابا ظاهر انقلابی، به #انقلابی ها حمله میکنند و شستشوی مغزی شان میدهند و خیلی خاموش تفکر و عقاید انقلابی را از مغزشان پاک میکنند جوری که فکر میکنند هنوز هم انقلابی هستند اما ...اگر واقعا انقلابی هستید باید از دیگر انقلابی ها هم حمایت کنید، غیر از این #نفاقی هستیدShow this thread
@parliamentarycandidate577617 May 2025Replying toرویت شجاع ترین سرباز حضرت ولی عصر (یحفظة الله) که همچون مرواریدی گرانبها در صدفی از جوانان نخبه مملکتم در درخشش است،موجبات روشنی دل و دیده این بنده حقیر شدعطا اله طاهری737 KB1 MB67 MB1 MB
@VaNarahoGhariba17 May 2025Replying toروحی لک الفدا💚اللهم مد فی عمره الی ظهور مولانا صاحب العصر و الزمان🙏
@R_Baghri18 May 2025Replying toروز جهانی ارتباطات یاد کنیم از خالق جهان ارتباطات.برترین و بهترین ارتباط اینه که با نیرویی مطلق از هر جهت ارتباط داشته باشی و او کسی نیست غیر از خدا.خدا میگه با من ارتباط بگیر تا با تو ارتباط بگیرم و ارتباطات تو را با مردم درست کنم(152بقره،96 مریم)ارتباط باخدا یعنی عمل به دستورات او.#خدا