خب تو واسه چی میخای با زاکانی تعمل داشته باشی اسکللاونم الان میاد میگه چشم حتمااا باعث افتخار بندس با توی اسکل تعامل کنم😐عامووو زاکانی این مث خر دروغ میگه هیچ تبلیغی برات نمیکنه فقد یک دلقک مجازیه
This post was deleted by the post author.
@Rr31525 خرداد 1403Replying toخب تو واسه چی میخای با زاکانی تعمل داشته باشی اسکللاونم الان میاد میگه چشم حتمااا باعث افتخار بندس با توی اسکل تعامل کنم😐عامووو زاکانی این مث خر دروغ میگه هیچ تبلیغی برات نمیکنه فقد یک دلقک مجازیه