post


This post was deleted by the post author.

@Rr31525 خرداد 1403
Replying to
خب تو واسه چی میخای با زاکانی تعمل داشته باشی اسکللاونم الان میاد میگه چشم حتمااا باعث افتخار بندس با توی اسکل تعامل کنم😐عامووو زاکانی این مث خر دروغ میگه هیچ تبلیغی برات نمیکنه فقد یک دلقک مجازیه
@khodeamir25 خرداد 1403
Replying to
بیشعوررر گمشوتوبایدازمن حمایت کنییییی
@Rr31525 خرداد 1403
Replying to
به چه دلیل باید از توی دیوانه حمایت کنم😐
خیلی خریرفیق هم رفیقای قدیممممم
00:23 - 25 خرداد 1403

608 Views


1 Reply

@Rr31525 خرداد 1403
Replying to
خب باید یه چی باشی که ازت حمایت کنممم الان خب تو چکاره‌ی چی داریی