زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
اگه این جماعت یک دقیقه فکر کنند و این سوال را از خودشون بپرسند که رسانه های سرگرمی ساز چرا زن را با پوشش نامتعارف تصویر می کنند به چه جوابی غیر از جذابیت کاذب و جذب مخاطب برای کسب درآمد بیشتر می رسند؟جماعتی که زن را فقط به عنوان کالا می بینند می تونند برای ما نسخه ی آزادی بپیچن؟