مردم گوش کنید ؛این مملکت به هیچ عنوان دچار قحطی ،نخواهد شد ، قول میدم
@user17767541533624 April 2026Replying toانشالله که نشه ولی شما مسئولیتی داری که قول میدی؟ در جنگ جهانی اول هم قحطی اومده هم بیماری و چند میلیون نفر کشته شدن. مردم از گرسنگی قطعات بدن مردگان رو میپختن و خرید و فروش میشده. سهل انگاری کار درستی نیست. خاطرات پدربزرگا رو گوش ندادی؟
@pooyanabhari24 April 2026Replying toهمینکه سال ۲۰۲۶ رو داری با زمان جنگ جهانی اول مقایسه میکنی باعث میشه باهاتون وارد بحث نشم !
@user17767541533624 April 2026Replying toشما تا از تاریخ درس نگیری مرتب برات تکرار میشه زمان چه اهمیتی داره؟
@user17767541533624 April 2026Replying to andچرا ایران نبود؟ من فقط به عقل خودم ایمان دارم و ۳۰۰۰ تا کتابی که خوندم نه شعار . از روی دلسوزی میگم شرایط بسیار شبیه جنگ ایران و روسیه هست