منم همینطور اقای همساده ....منم همینطور 💔❤️🩹😭
3 MB
Pinned post
@ko_dianat25 August 2024صادق هدایت دنیای این روزای منو قشنگ داره توصیف میکنه مخصوصا اونجایی که میگه :شاید ظاهراً میخندیدم یا بازی میکردم ولی در باطن کمترین زخمِ زبان یا کوچکترین پیش آمد ناگوار و بیهوده ساعتهای دراز فکر مرا به خود مشغول میداشت و خودم خودم را میخوردم.
@ko_dianat24 August 2024- چرا طوفان رعد و برق رو دوست داری؟+ چون اینو نشون میده که حتی طبیعتم یه وقتایی نیاز داره فریاد بزنه.
@ko_dianat24 August 2024منتحمل میکنمتحمل میکنمتحمل میکنمتحمل میکنمیهو میبُرَمسرد میشمسنگ میشموَ بی سر وُ صدامیذارم میرم
@ko_dianat22 August 2024یه روز یکی بهم گفت بس کن سوگواری برای احتمالات رواین درست ترین جمله ای بود که گفت ب نظرم
@ko_dianat22 August 2024نمیدونم کی لازم داره این رو بشنوه:تنها چیزی که نباید واسهاش جنگید، خواسته شدنه. اگه این یکی از جنگهای روزانه توعه، حاصلش فقط فرسودگیه. •
@ko_dianat22 August 2024از بغل های موقتی خستهام… خسته ترین!یه بغل دائمی میخوامفقط یدونهلطفاً اگر موندنی هستی بغلم کناگر موندنی نیستی برو، لطفاً برواگر اهل موندن نیستی منو عادت به آرامش بغلت ندهآخه من زود وابستهی بغلت میشمآخه من زود آرامش بغلت رو باور میکنمآخه من زود به راحتی بغلت خو میکنم خیلی زود :)
@ko_dianat21 August 2024___موقع سلام دادن به اباعبدالله علیه السلامدستمون رو میزاریم رو قلبمون تا یه موقع از جا کنده نشه . . .