دلتون خوشه مسئولینفعلا مسئولین ما حتی با شهید شدن رهبر هم مذاکره رو ول نکردنظاهرا ما مردم فقط الکی فریاد میزنیمکسی گوشش شنوا نیستش
@Mahbodsx14 April 2026Replying toدلتون خوشه مسئولینفعلا مسئولین ما حتی با شهید شدن رهبر هم مذاکره رو ول نکردنظاهرا ما مردم فقط الکی فریاد میزنیمکسی گوشش شنوا نیستش
@user1773073088514 April 2026Replying toحضرات فقط رجز میخونن و حرف مفت میزنن محاصره میشیم واکنش ما میشه هشدار اقای عراقچی به اقدامات تحریک امیز امریکاواکنش ما به ترور ها میشه هشدار اقای خضریان که ملاحظات رو دیگر کنار میگذرایم(صغیر و کبیر رو کشتن چه ملاحظاتی؟) به حزب الله هم میشه واکنش اقای مرندی که میگن نواف سلام نمیذاره اتش بس بشه
@Amirhossein_hosseini_ir14 April 2026Replying toسللام و احترامخدا شاهد است هر کاری بر میامد انجام ندادیم.
@Alabdd14 April 2026Replying toالکی امیدوار به مسئولین نباشید.چشم دارید گوش دارید ببینید با بی موقع آتش بس کردن حزب الله قلع و قمع شد!!
@Andeya15 April 2026Replying toاسخ به نظر سنجی شما به نظر شما وقتی اسرائیل به فارسی. شریفی زارچی و خیلی های دیگه همزمان با هم نگران دسترسی مردم به اینترنت میشن چه معنی میتونه داشته باشه .عده ای در داخل کشور که روا نیست کلمه جاهل در مورد آنها گفته شود بخاطر خودخواهی خود حاضرندامنیت و منافع کشور را ندید بگیرند