_ لَيلْ _
@laialy
اومدیم مسجدمون ( نزدیک محل اصابت)
مسجد از همیشه شلوغ تر بود؛ با خودم فکر میکردم همه تخلیه کردن و خلوته
اما مردممون خیلی خوبن :)))
+مهمون ذکر مصیبت امام حسین هم بودیم برای شهدامون
💔
🌱
#یزد
@Shavarak
21:39 - 22 June 2025
20
Reactions
821
Views
20
Replying to
@laialy
and
@Shavarak
1
Reply
Oldest