اومدیم مسجدمون ( نزدیک محل اصابت)مسجد از همیشه شلوغ تر بود؛ با خودم فکر میکردم همه تخلیه کردن و خلوته اما مردممون خیلی خوبن :)))+مهمون ذکر مصیبت امام حسین هم بودیم برای شهدامون 💔🌱#یزد‎@Shavarak
21:39 - 22 June 2025

20 Reactions
821 Views


1 Reply