کاش موضوع جزئی آتش بس را فدای کار بزرگ نیرو های مسلح نکنیم !!!کاش بفهمیم آتش بس؛ صلح تحمیلی نیست! میانهی دعوا هم نیاز است گاهی نفس بگیرند و ببینند مشتشان کجا خورده ...حضرت اقا در تمام سخنرانیشان تنها تبریک گفتن و هی تبریک را تکرار کردند:یعنی مردممم ما تا اینجا پیروز میدان هستیم حواستان جمع باشد