اینجا رشت است؛ امسال هم عزاداری ها از حیث کمیت و کیفیت بهتر بود هم مردم با روحانیت انس بیشتری داشتند. در کنار این صحنه های زیبا، چندتا هنجارشکنی هم بود که مجموعا ۱۰ مورد فیلم هم پخش نشد. سواد رسانه میگه این صحنه ها را در رسانه پخش کنیم نه دو سه نفر هنجارشکن که همیشه بودند. دم همه مردم حسینی گرم...
