باسلام و احترام باعرض معذرت تا زمانیکه دبیران و مدیرانی در مدارس باشند که بهترین روش را اموزش از طریق سخنرانی بدانند و اگر دبیر ی هم بخواهد از روش های نوین تدریس استفاده کند ، کار او را زیر سوال ببرند هیچ دوره تحولی ای تغییر در شرایط ایجاد نخواهد کرد
