.آقایان سرداران!شما در جلسه خلاف نظر فرمانده کل قوا رأی دادید.مگر اطاعت از فرمانده خط قرمز نیست؟مرعوب دشمن شدید یا تحلیل مستقل داشتید؟این رفتار اعتماد به ساختار فرماندهی را خدشه‌دار کرده و پیام ضعف می‌دهد.سزاوار نیست سرداران دفاع مقدس، پشت فرمانده خود را خالی کنند.بگویید که حقیقت ندارد!
19:57 - 20 June 2026



26 Replies

Profile picture of ‌☫AghaMahdiShoon‌
Replying to
خب بالاخره یکسری چیز ها رو هم باید در نظر گرفتدرسته که جنگ،موجودیتیه؛اما خب حقیقت تلخ داستان اینجاست که ما قدرت شکست مطلق نظامی آمریکا رو نداریماین مذاکرات میتونه یه فرصتی هم باشه برا ریکاوری ما و رفع نقاط ضعفمون(هر چند که برا آمریکا هم همینجور می بود)اما موافقم ک نباید خلاف نظر آقا رای میدادن

Profile picture of ‌اصغر‌
Replying to
اقا با سردارانش رفتن

Profile picture of ‌مهدی حاجی عباسی‌
Replying to
سخنان قائم پناه را گوش کردید ، نظامی ها با اصرار آقای قالیباف با این تفاهم‌نامه موافقت کردند.
4 MB

Profile picture of ‌عباس کوشک‌
Replying to
این سخن وپیام اشتباه هست، سرداران زیر نظر فرمانده کل قوا در حال آماده باش ودست بر ماشه تا اینبار برای بار آخر اتمام حجتها تمام شود تا یک عده مسول بیدار شوند، پیام رهبر عزیز ما از سر حکمت تدبیر هست می‌طلبد نقطه سنج باشیم مطالبه به حق از مسولان ودست پر مذاکره کنند گان مسولیت نسبت به کشور ومردم

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Iran23 عباس آقا سلامهمه دنیا می داند که اشتباه است این کار!اتمام حجت در جنگ موجودیتی معنی نداردبه دفعات سیاسیون نظراتشان را در مقابل رهبری به کرسی نشانده اند (خامنه ای شهید: اگر امریکا زد بزنید تا قبل از اینکه سیاسیون بیایند ...)هیچگاه رهبر اعلام نکردند.1

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
2 اینبار رهبری در پیام قبلی خود خطای محاسباتی مسئولین را متذکر شدند.در پیام اخیر خود با صراحت اختلاف نظر قوی را عنوان داشتند که پر از حزن و اندوه بودایشان خود را کنار مردم قرار دادند و به ما وزن دادند

Profile picture of ‌بانو کعبی🖤‌
Replying to
منظورتون اینه که ما می‌تونستیم آمریکا رو شکست بدیم و این کارو نکردیم؟ پاسخ منفیه ما نمی‌تونستیم آمریکا رو شکست بدیم. توان ما همین اندازه س که آمریکا اسرائیلو دچار بحران کنیم انشاالله با تداوم بحران‌ها و تقویت قدرت نظامی قطعاً فرماندهان ما اونقدر غیرت دارند امریکا رو به زانو در بیارن

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
3سیاسیون اهل عطر و ادکلن و مذاکرهنظامیـون اهل خاک و خـون و جــهادگلایه من از نظامیان این است، که چرا اصل ولایت مطلقه فقیه و جایگاه نظامی فرماندهی کل قوا را رعایت نکرده و روی دستور اتشان حرف و سخن و پاراف و اما و اگر آورده اند؟این 3 نفر پیش خود چه فکری کرده اند؟جواب خواست اشتباده است؟

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
4چرا نائب امام زمان در چنین پیامی باید موضوعی که مشخص شده به دفعات به صورت کتبی و شفاهی نهی از آن شده اند را با مردمشان در میان بگذارند؟چرا باید حرف ولی خدا زمین بماند؟چرا باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه چه می شود و آقایان به قول خود عمل خواهند نمود؟مع الاسف تجربیات گذشته مطلوب نیست ...

Replying to
حقیقت دارد متاسفانهرهبر تعداد شون رو زیاد کرد تو شعام به این امید که رای مخالف بدن ولی متاسفانه...

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Dr_kaabi سرکار خانم کعبینظر شما را قبول دارم.همانگونه که در نظامی قوی هستند در مذاکره و رسانه چندین هزار برابر قوی ترند.مذاکره زمانی خوبه که قدرتی برای به کرسی نشوندن مواضعمون داشته باشیم.در جنگ ابزار و اهرم فشارهای خدادادی وجود دارد که نباید آنها را رها کرد.الان وقتش نبود! 😔

Profile picture of ‌رضا شریفی‌
من باب نصیحت خدمتتون میگم زود قضاوت نکنید!آخرت خودتون رو بخاطر دنیای دیگران نفروشید تهمت زدن به فرماندهانی که جانشون رو همیشه برای ولایت دادند و بازم میدند اصلا درست نیست!دشمن با جنگ نظامی حریف همین فرماندهانی که شما میگید پشت ولی زمانشون رو خالی کردند نشد و بازم به فضل خدا و همراهی مردم نخواهد ش…Show more

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Reza5863 ممنون از نصیحت خیرخواهانه‌تون. حق با شماست، قضاوت زودهنگام آفت است. من هم دغدغه وحدت دارم و اصلاً قصد تضعیف سرداران را ندارم. صرفاً از موضع نگرانی پرسیدم، نه تهمت. مطمئنم تحلیلشان بر اساس بصیرت بوده. ان‌شاءالله که همه در کنار هم و در خط ولایت مستحکم‌تر از قبل پیش می‌رویم. یا علی.

Replying to
اکثر آقایون نظامی ، با قالیباف توی یک تیم هستن.انتظاری هم ازشون نیست.کسانیکه باید می بودن ، شهید شدن.

Replying to
اقای جعفری من با خیلی از صحبت ها و مواضع شما هم نظر هستماما تاختن به نیروهای نظامی اصلا کار درستی نیستچهارچوب نیروهای نظامی کلا دور بودن از سیاست هست و متاسفانه هیچ کسی نمیاد، اتفاقات جلسه رو شفاف بیان کنه و این ترس برای چیه خدا داند!اما یک سوال،همین اصلاح طلبا سالها قصد منحل نیروهای نظامی بودن

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Moslembalavar من نه موسادم و نه سرویس خارجی، یک شهروند دلسوز و معترض به انحراف از خط ولایت‌ام. سوال از تخطی نظامیان از فرمان رهبری، خیانت نیست، غیرت است. مگر خود رهبر نفرمود نقد دلسوزانه عبادت است؟ برچسب جاسوسی جای پاسخ منطقی نیست. مستند جواب بده تا استفاده کنیم.

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Majid83 من به اصل نظامیان ایمان دارم، نقد من فقط بر تخطی از فرمان رهبری در یک جلسه‌ست. شما اصلاح‌طلبان را متهم می‌کنی، اما چرا از همان تخلف مشخص دفاع می‌کنی؟مگر امام نفرمودن « اطاعت از ولی فقیه واجبتر از نماز است! »چرا ذوب در ولایت نیستند؟چرا رهبر را نائب امام زمان نمی دانند؟

Profile picture of ‌علی‌
Replying to
کسی میدونه کودتا یعنی چی؟؟چون آقای شهید هم گفتن قبل از شهادتشون برام جالب بود،آیا کودتاچیان دستگیر شدن؟میدونین که به کسانی که کف خیابان آدم میکشن و مغازه و مسجد آتیش میزنن میگن اغتشاشگر پس کسانی که دستگیر شدن اغتشاشگر بودن نه کودتاچی،کودتا تعریف مشخصی داره،تامل کنیم.

Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
‎@Barkav کودتا یعنی اقدام پنهانی یا تغییر غیرقانونی ساختار قدرت، نه خشونت خیابانی. شهید سلیمانی درباره «کودتای نرم» هشدار دادند. اینکه عاملان دستگیر نشدند، دلیل بر نبودن طرح نبود، بلکه نشانه محافظت‌شده بودن آنهاست. اغتشاشگر ابزار است ولی کودتاچی طراح است. صرفاً به اسم دستگیری‌ها فریب نخوریم

Profile picture of ‌خط کلام‌
وای بر شما که در رکاب فرمانده شهید کل قوا رهبر معظم بزرگ شدید وبه جایگاهی رسیدید که امروز نشان دادید در عین بزرگ شدن رشد واقعی نداشتید، درک واقعی نداشتید ...بروید و داستان سرداران امام حسن مجبتی ع رو دپباره مطالعه کنید. شما در امر ولی و فرمانده خود درماندید و به رای خود گرفتار شدید.