post


This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌جان‌فدا‌
@rahmat1925 July 2024
خیلی بدور از اخلاقواقعا متاسفم.این کار شما تضعیف روحانیت است. هر چند ایشون نباید قضاوت می کرد. اما کار شما بی حرمتی بود.توبه‌ی عملی کنید و این ویراست را پاک کنید. و حلالیت بگیرید
Profile picture of ‌میرزا مهدی‌
@mahdim100125 July 2024
Replying to and
نه من قضاوت نکردم اگه عقده گشایی نبود درباره ۱۲۰ هزار نفر که بیشترین شهید رو داده بودن این دسته بندی مسخره رو نمیکرد این ادبیات یک معاند هست دقت کنید
Profile picture of ‌جان‌فدا‌
@rahmat1925 July 2024
نظرشون رو گفتند و همین که تامل کردند و دغدغه داشتند خیلی خوبه. ما باید تحمل نظرات مخالف هم داشته باشیم و زود انگ نزنیم
Profile picture of ‌میرزا مهدی‌
@mahdim100125 July 2024
Replying to and
انگ نزدم شما مطالب تخریبی کانال ها و پیج های معاند رو ببینید کاملا منطبق با محتوا و لحن ایشون هست توقع چه پاسخی دارید؟اهانت باانتقاد فرق داره بی عزتی هم با سعه صدر و تغافل فرق داره حالا نظر شما محترمه
Profile picture of ‌جان‌فدا‌
@rahmat1925 July 2024
مطلب ایشون اجمالا درسته اما اینکه اراده کل شود هم نظر نیستم. نباید با سرمایه‌های هویتی بازی کرد.شما هم به نظرم که ملبس هستید لطفاً با احتیاط در فضای مجازی فعالیت داشته باشید.
Profile picture of ‌میرزا مهدی‌
@mahdim100125 July 2024
Replying to and
من بخاطر اهانت ایشون عذرخواهی میکنم شما ببخشید اینم احتیاط عزیز جان هیچ استاد اخلاقی نگفته تو سری خور بودن یعنی اخلاق اسلامی... شما هم دمتون گرم گل کاشتید گاهی اوقات اثر واکنش اشتباه شما از اهانت اون فرد مخرب تره... تامل میفرمایید انشالله
Profile picture of ‌جان‌فدا‌
@rahmat1925 July 2024
بزرگوارید حاج اقا. اما حاج اقاعامِلْ سائرَ النّاسِ بالإنصافِ ، و عامِلِ المؤمِنينَ بالإيثارِ .
ایثار از طرف خودت باید باشه نه از طرف بقیهشما که نمیتونی احترام منو ببخشی به تندی اون شخص از کیسه خلیفه؟
00:29 - 25 July 2024

809 Views


1 Reply

Profile picture of ‌جان‌فدا‌
@rahmat1925 July 2024
متوجه فرمایش شما نشدم. در هر صورت شما پرچم دار هدایت هستید. اقتضائات پرچم داری صبر و بصر و... هم هست.بنده ناظر به فرمایش شما نکته‌ی عرض کردم. به اون آقا هم اگر مطالعه کرده باشید اعلام نارضایتی جدی هم کردم. . در کل اولویت اول این موارد نیست. شما اون طرف رو مسدود نمی کردید تا باب کفتگو بسته نشه