من فکر میکردم این گونه ی جانوری دیگه منقرض شدند ولی متاسفانه هنوز هستند و پیشنهاد میکنم پشیمان نشید و همه در تجمعات شرکت کنید تا اینا بفهمند مملکت و دین و انقلاب ارث باباشون نیست و همه ی مردم به یک اندازه در این مقدسات سهیمند. هرکس هم حرف مفت زد توجه نکنید و پای اعتقاداتون باشید.
