Profile picture of ‌A.h Sarhesabi‌
اعتراضی که به نفع هیچکس نیست الا اونوریا

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد Omid‌
@Mohammadems19 May 2024
اگر شیعه هستی و زمان امام حسین هم بودی قطعا کنار یزید بودی و در روز عاشورا اکثریت را انتخاب میکردی و به امام حسین (ع) هم ایراد می گرفتی چرا با اکثریت مخالفی

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد Omid‌
@Mohammadems19 May 2024
اگر زمان امام حسین بودید روز عاشورا کدام طرف بودید؟با استدلال و منطق خودتون جواب بدین
Profile picture of ‌هادی عباسی‌
@Hadi669419 May 2024
اکثریت طرف یزید بودند اون موقع 😉
Profile picture of ‌محمد Omid‌
@Mohammadems19 May 2024
نه جبهه حق و باطل میدونه چیه نه فقه شیعه و نه ظهور ،فقط ی اسم رفراندوم خورده به گوشش همین و فکر میکنه کل حکومتها صبح تا شب در حال برگزاری رفراندوم هستند

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌نویسنده‌
تنها کشوری که رفراندوم برگزار کردجمهوری اسلامی ایران بود،اگر قرار رفراندوم باشه چرا آمریکا و کشورهای ستمگر غرب رفراندوم برگزار نمی کنند،و دانشجوهاشون به شکل وحشیانه دستگیر و زندانی میکنند و از حق تحصیل محروم میکنند

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh371621 May 2024
وهابی همین سئوال رو چندبار تکرار کردی؟ خب اگه آمریکا هر ۴سال برای نسل حاضرش🤣 رفراندوم میزاره خب ایران که هر یکسال برای نسل حاضرش🤣همه پرسی میزاره، نفهم بفهم
دست از توهین بردارین.مگه خدا 1185 ساله که انتخابات برگزار نکرده که تمام انسان ها ظهور را بخواهند، و اوج راحتی کل تاریخ روزگار نصیبشان شود؟؟!!!! رای دادن در این انتخابات هم نیازی به خودکار و رفتن پای صندوق رای و کاغذ نداره.با نیت کردن به راحتی میتوان رای به ظهور امام عصر داد.
13:36 - 21 May 2024

4 Reactions
913 Views


3 Replies

Profile picture of ‌MEH V90‌
@YASEYEDOSHOHADA21 May 2024
خب اینکه نزدیک انتخابات حساس ریاست جمهوری این حرف رو اینگونه می زنید یعنی چی ؟؟فراهم کردن زمینه ظهور خودش گام اساسی و مهم انتظار فرجه .الان اگه دقت کنید ملت های دنیا ایران رو الگوی حرکت ها و جوشش ها و خروش های خودشون قرار داده اند .این بیداری از کجا نشات می گیره ؟

Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh371621 May 2024
سلام جناب مهریار فکر کنم سال‌های ۸۹ ،۹۰ هم شما توی مباحث وهابی بودی، به هر حال شما تازه واردبه این بحث شدین اگه بزرگواری بفرمایید و اسنادی ازین وهابی رامبنی بروهابی بودن داعشی بودن ومخالفت باقرآن بودن وایرانی نبودن بعلاوه تکرار مکررات ولجاجتهاو در آخرجوابهای مستند ومکرربنده راکه نشر دادم ملاحظه کنید