ولی دم زاکانی و شهرداری تهران گرم، تو جنگ همه کار کرد، ۲ ماهه مترو و اتوبوس رایگانه، جنگ زدههارو تو هتل اسکان داده، یه جنگ زده کنار خیابون نمیبینی، تا یه جارو میزد سریع آتش نشانی و نیروهای خدماتی حاضر میشدن و دو ساعت بعد همه جا تمیز بود ۱)
ایستگاه جدید مترو افتتاح کرد، حتی وسط جنگ گلای عیدشو میکاشت و جدولارو رنگ میکرد تو وسط جنگ و تحریم، نه دورهای که وضع مملکت به جهت ارزی خوب باشه و پول پاشی کنه...اما اونایی که دم از عملگرایی و مدیریت اجرایی میزدن دهنشون بستهاس حرفی از زاکانی نمیزنن چون تو تیمشون نیست ۲)