مردم مهربون و رزمنده مون رسماً از امروز معلوم شد مسخره مسئولین تناقض گر و بی غیرت کشورشونن.چهل و اندی شب ، به حرف یه ملت داغدیده توجه هم نکردنهمه چیز رو شده جناب صدا و سیما و تحلیلگران نامحترم.الکی دل مردمو خوش کردید به چند جمله چرند و پرند خودتون. الانم شروع میکنید ماله کشی کثافت کاری(ها)تون.

