ولی دم زاکانی و شهرداری تهران گرم، تو جنگ همه کار کرد، ۲ ماهه مترو و اتوبوس رایگانه، جنگ زدههارو تو هتل اسکان داده، یه جنگ زده کنار خیابون نمیبینی، تا یه جارو میزد سریع آتش نشانی و نیروهای خدماتی حاضر میشدن و دو ساعت بعد همه جا تمیز بود، ایستگاه جدید مترو افتتاح کرد
♦️عجیب اما واقعی؛ عصبانیت منوتو از رایگان شدن مترو در تهران!این مشخص میکنه که شهردار تهران آقای زاکانی چقدر موفق بوده و برای راحت کردن شرایط مردم چقدر داره تلاش میکنه.احسنت به مسئول انقلابی ای مثل ایشون که با تلاش خودش باعث شده دشمن ازش بوی سوختنی بلند بشه #ایران_قوی#زاکانی#جنگ3 MB