من میگم بیایید #ایتا رو مجبور کنیم بروزرسانی بده اگر بروزرسانی نداد مثل طاقچه امتیازش رو از ۴.۷ به ۲.۹ میاریم تا بدونه دنیا دست کیه الان هم از بازار حذف شد طاقچه@Eitaa_ir @EisaZarepour
31 July 2023من میگم بیایید #ایتا رو مجبور کنیم بروزرسانی بده اگر بروزرسانی نداد مثل طاقچه امتیازش رو از ۴.۷ به ۲.۹ میاریم تا بدونه دنیا دست کیه الان هم از بازار حذف شد طاقچه@Eitaa_ir @EisaZarepour
@abu_torab131 July 2023Replying to andandآره منم باشماهم نظرم آقاایتاتماس تصویری،صوتی نداره توکانال هابرای پست هاقسمتنظردادن نداره ایموجی،استیکر،یاشکلک نداره وغیره به روزبه شهبهترهستامّاباکمپین زدن مخالف هستم#ایتابروزرسانی_برای_ایتا
@abu_torab131 July 2023Replying to andandخوب این نظرشماست امانظرمن اینه که توایموجیهمون استیکرهاچراازرهبرانجبهه مقاومت وفرمان دهان وپرچم اهل بیتوائمه مثال امام خمینی،خامنه ای سلیمانی وطهرانی مقدم وهمدانیامام موسی صدر،متوسلیانپس چراپرچم رژیم صهیونیستی وهم جنس بازهاهست.والسلام
@vahidazizi2 August 2023Replying to and 3 othersایتا وجودش را مدیون تلگرام هست!تمام این بروزرسانی ها را هم از کدهای باز تلگرام انجام میدن!
@m_hajiagha2 August 2023Replying to and 3 othersموافق پیشرفت همه جانبه ایتا هستم ولی انصافا از واتس اپ که متاسفانه هنوز برخی بهش ترجیح میدن بهتره