عزیزان انقلابی خوب نگاه کنید!فکرشو میکردید یه روزی وحید آنلاین از تلاویو فیلمهای شعارهاتون علیه مسؤولین نظامو بذاره و این طوری ذوق کنه؟نمیخواهید بیدار بشید؟این طور میخواید از میراث امام خامنهای شهید پاسداری کنید؟با شعار و تحصن علیه مسؤلینی که سوژهی ترور و بمباران بودند؟خداقوت
