انشالله به یاد خدا موفق باشید در راهتون و ایده هایی که میخواهید به انجام برسانید.ولی ما مردم هم از دست حرف های رو اعصاب اینا کلافه شدیم.ولی براتون ارزوی موفقیت میکنم❤️🙏#اینترنت #ایران_قوی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
Replying toمن اصلا اصرار ندارم از سیستم داخلی حمایت یا استفاده کنید. کار و تخصصم اینه سیستم و استارتاپ قابل قبول بیارم بالا و جریان و گردش مالی ایجاد کنم اونم توی مملکت خودم با اینکه دکتری خودمو سوئد گرفتم، دارم یه یبک خوب با تیمم جلو میرم محصول خوب بیاد دست کاربر ایرانی. 12 تا شرکت دارم که هر کدومشون بالای 10…Show more
