🔴«متن نهایی» راه بنداز... بعد توافق را «جا بنداز»!به چه حقی و با چه مجوزی، شعام (دولت) و دستگاه دیپلماسی التماسی به خود اجازه میدهند بدون تایید رهبر و طی مراحل قانونی در مجلس، اعلام کنند «متن توافق نهایی شد»!... و وعده و وعید «امضاء بزودی» بدهند. این نهایی یعنی چه؟! 🟣 #عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه تلوزیون، مثلا آمده بود برای مردم شفاف سازی کند! اما با صحبتهای دوپهلو، پاسخ‌های مبهم، پیچوندن توام با دستپاچگی!👈 به فرض استثنائا #عراقچی درست بگوید! استثنائا #آمریکا به این توافقی که واقعا برایش عالی است راضی شده باشد! (توافقی که آمریکا را از بدهکار جنایت جنگی به طلبکار هسته‌ای طرفدار صلح تبدیل می‌کند!)؛ چرا آقایان چیزی قطعی نشده و پیش‌شرطهای مدنظر ایران عینی نشده باید از عنوان «متن نهایی» استفاده کنند و وعده امضای زود بدهند؟! آیا این انداختن توپ در زمین رهبری نیست؟! 🙄عراقچی علنا به دروغ گفت پیش‌شرطهای آتش‌بس در زمان خودش محقق شد! (در حالی که نه پولی آزاد شد و نه لبنان یک شب آرامش دید!)🔞 عراقچی گفت ایران تعهد می‌دهد به آمریکا تجاوز نکند و در امور داخلی آن دخالت نکند! آمریکا هم این تعهد را می‌دهد! 🙄یعنی ایران مظلوم و آمریکای متجاوز در یک وضع هستند! عراقچی با افتخار به این افتضاح، نشان داد که نه تنها از الفبای غیرت بویی نبرده، بلکه الفبای دیپلماسی را هم بلد نیست! ظاهرا همینکه در متن نام ایران را بعنوان متجاوز ننوشتند باید شاکر باشیم، محکومیت دشمن پیشکش!👈عراقچی تلویحا اعتراف کرد مذاکرات ته ندارد!۶۰روز قابل تمدید است الی الابد!🔞ای #ملت_مبعوث، تجمعات باید مقابل نهاد ریاست‌جمهوری و دولت و مجلس و کاخ‌های سازشکاران برود تا #خطای_محاسباتی کار ایران را یکسره نکرده!
9 MB
Profile picture of ‌مهدی نظری‌
مهدی نظریFamous

@meem_noon  •  7 June 2026

اینجوری... اینجوری... اینجوری... ولایت‌پذیری یا ولایت‌پذیرایی؟! 🤔اجازه گرفتن از #رهبری برای کاری خلاف مطلوباتشان، بیشک محل اشکال است (حتی از لحاظ فقهی هم این #استیذان جایز نیست!) بر همین اساس چند نکته تامل برانگیز و شاید تاسف‌برانگیز که از لابه‌لای حرفهای مسئولان لو رفت! مرور کنیم؛👈#پزشکیان از…
Show more

Show this thread

00:45 - 13 June 2026



4 Replies

Profile picture of ‌بانو حبیبی‌
@Jaanfadayan13 June 2026
Replying to
*رهبر ایران اعلام کرد هیچ مذاکراتی درمورد هسته ای نداریم!خط قرمز مردم هم همین بود.علنا خط قرمزو رد میکنین و بهش افتخار میکنین؟ همین امشب مردم بدون خوندن اینها کاملا از توافق شما اعلام برائت کردن، حالا علنا خلاف رهبر و مردم صحبت میکنین؟*

Profile picture of ‌ربابه یگانه‌
@Yeganeh137113 June 2026
Replying to
ملت غیور قیام کنیدظاهرا توافق بسیارننگین که هیچ یک از شروط رهبری و حتی عقل و شرف و قوانین کشور در آن لحاظ نشده ، توسط یک گروه بیشرف تبهکار فاسد و کودتاچیان و مزدور غربزده انجام خواهد شد.تنها راه قیام ملت مبعوث شده علیه کودتاچیان استرهبری فرموده است قیام کنید لِلّه ۲ نفری یا یک نفری یا دسته جمعی

Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای‌
Replying to
ما دیگر نمیزاریم جان اقایمان به خطر بیوفتد با مذاکرات بی ثمر تا پای جان در میدانیم۲۵ خرداد ساعت ۹ شب جلوی وزارت خارجه همه دوستان انقلابی بیاندیگ وقت قیام