*رهبر ایران اعلام کرد هیچ مذاکراتی درمورد هسته ای نداریم!خط قرمز مردم هم همین بود.علنا خط قرمزو رد میکنین و بهش افتخار میکنین؟ همین امشب مردم بدون خوندن اینها کاملا از توافق شما اعلام برائت کردن، حالا علنا خلاف رهبر و مردم صحبت میکنین؟*
⛔اینجوری... اینجوری... اینجوری... ولایتپذیری یا ولایتپذیرایی؟! 🤔اجازه گرفتن از #رهبری برای کاری خلاف مطلوباتشان، بیشک محل اشکال است (حتی از لحاظ فقهی هم این #استیذان جایز نیست!) بر همین اساس چند نکته تامل برانگیز و شاید تاسفبرانگیز که از لابهلای حرفهای مسئولان لو رفت! مرور کنیم؛👈#پزشکیان از…Show moreShow this thread
@Jaanfadayan13 June 2026Replying to*رهبر ایران اعلام کرد هیچ مذاکراتی درمورد هسته ای نداریم!خط قرمز مردم هم همین بود.علنا خط قرمزو رد میکنین و بهش افتخار میکنین؟ همین امشب مردم بدون خوندن اینها کاملا از توافق شما اعلام برائت کردن، حالا علنا خلاف رهبر و مردم صحبت میکنین؟*
@Yeganeh137113 June 2026Replying toملت غیور قیام کنیدظاهرا توافق بسیارننگین که هیچ یک از شروط رهبری و حتی عقل و شرف و قوانین کشور در آن لحاظ نشده ، توسط یک گروه بیشرف تبهکار فاسد و کودتاچیان و مزدور غربزده انجام خواهد شد.تنها راه قیام ملت مبعوث شده علیه کودتاچیان استرهبری فرموده است قیام کنید لِلّه ۲ نفری یا یک نفری یا دسته جمعی
@Ya_lasaratelkhameneii14 June 2026Replying toما دیگر نمیزاریم جان اقایمان به خطر بیوفتد با مذاکرات بی ثمر تا پای جان در میدانیم۲۵ خرداد ساعت ۹ شب جلوی وزارت خارجه همه دوستان انقلابی بیاندیگ وقت قیام