این داستان " تو اگه دوسم داری.. "
تو اگه دوسم داری برام بچه گربه بیار باهم بزرگش کنیم🐈‍⬛.
تو اگه دوسم داری بیا باهم بریم موتور سواری🏍.
تو اگه دوسم داری پس چرا بهم نمیگی؟
تو اگه دوسم داری بیا بهم بگو قول میدم منم دوست داشته باشم🩵.
تو اگه دوسم داری پس چرا واسم چیپس با طعم بستنی نمیخری؟
تو اگه دوسم داری وقتی بارون میاد با خودت چتر نیار، بیا باهمدیگه خیس شیم، اگه مریض بشی قول میدم مراقبت باشم💖.
تو اگه دوسم داری ناراحتم نکن، نزار فکر کنم دوسم نداری.
15:47 - 22 May 2026



1 Reply

Profile picture of ‌آقای نویس‍‌نده/OFF تا کنکور‌
@Mr_Writer22 May 2026
Replying to
با طعم بستنی هم مگه چیپس داریم؟بعد گربه که داخل خلیج فارس نمیتونه بیاد خفه میشه