سلام
VirAva
🔴 از *مرگ بر آمریکا*تا "ذرت آمریکا". پاپکورن باطعم یانکیها!🔴
00:0006:20:58
@YAllo10hReplying to andاگر ایران بدعهدی میکرد، آمریکا چه واکنشی نشان میداد؟ حتماً جنگ یا تحریم سخت. اما وقتی آمریکا بدعهدی کرد، چه هزینهای پرداخت کرد؟ هیچچیز. این یعنی در این رابطه، همیشه ما ضرر کردهایم. اعتماد داشتن به کسی که تاوان نقض عهدش را نمیدهد، عاقلانه شرافتمندانه و غیرتمندانه نیست.