12h
سلام
VirAva

🔴 از *مرگ بر آمریکا*تا "ذرت آمریکا". پاپ‌کورن باطعم یانکی‌ها!🔴

00:0006:20:58
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟
19:52 - 25 June 2026

157 Views


1 Reply

Profile picture of ‌🚩﷽🏴یا ؏لـُِـٍِ𝓡𝓔𝓩𝓐ـُِےـٍَ‌
اگر ایران بدعهدی می‌کرد، آمریکا چه واکنشی نشان می‌داد؟ حتماً جنگ یا تحریم سخت. اما وقتی آمریکا بدعهدی کرد، چه هزینه‌ای پرداخت کرد؟ هیچ‌چیز. این یعنی در این رابطه، همیشه ما ضرر کرده‌ایم. اعتماد داشتن به کسی که تاوان نقض عهدش را نمی‌دهد، عاقلانه شرافتمندانه و غیرتمندانه نیست.