به نظرم وقتش رسیده معتقدین به نقدینگی عامل تورمه جواب بدن چطور وقتی مردم پول تو جیبشون روزانه داره بی ارزش میشه میتونن تقاضای بیشتری واسه خرید کالا و خدمات ایجاد کنن؟!
@Chamroosh_012 March 2025Replying toسؤال بهتری از معتقدین به ارز عامل تورم،دهه هشتاد که ارز ثابت بود چرا تورم های 15 تا 20 درصدی داشتیم؟چرا ژاپن با تورم زیر 5 درصد،پول ملی اش در چندسال اخیر کاهش ارزش شدید داشته یا به عبارتی ارزهای خارجی گرانتر شده اند در آن کشور؟نوسانات روبل روسیه چرا با تورمش سازگاری ندارد؟میتوان همچنان مثال زد
@Chamroosh_012 March 2025Replying to andخیلی قبل تر از شما یاسر جبرائیلی و افکار پوچ و مضحک اقتصادی اش را شناخته ام،وقتم را تلف اباطیل همیشگی اش نخواهم کرد،از پیش میدانم چه گفته