12 March 2025
به نظرم وقتش رسیده معتقدین به نقدینگی عامل تورمه جواب بدن چطور وقتی مردم پول تو جیبشون روزانه داره بی ارزش میشه میتونن تقاضای بیشتری واسه خرید کالا و خدمات ایجاد کنن؟!
Profile picture of ‌Chamroosh P‌
@Chamroosh_012 March 2025
Replying to
سؤال بهتری از معتقدین به ارز عامل تورم،دهه هشتاد که ارز ثابت بود چرا تورم های 15 تا 20 درصدی داشتیم؟چرا ژاپن با تورم زیر 5 درصد،پول ملی اش در چندسال اخیر کاهش ارزش شدید داشته یا به عبارتی ارزهای خارجی گرانتر شده اند در آن کشور؟نوسانات روبل روسیه چرا با تورمش سازگاری ندارد؟می‌توان همچنان مثال زد
گفت‌وگوی «سید یاسر جبرائیلی» تو برنامهٔ تهران ۲٠ رو ببینید.https://www.aparat.com/v/ybo53if
15:25 - 12 March 2025

119 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Chamroosh P‌
@Chamroosh_012 March 2025
Replying to and
خیلی قبل تر از شما یاسر جبرائیلی و افکار پوچ و مضحک اقتصادی اش را شناخته ام،وقتم را تلف اباطیل همیشگی اش نخواهم کرد،از پیش میدانم چه گفته