⭕️مهـــم...در خیابان بمانید❗نتانیاهو بمیرد، بمانید❗آمریکا بگوید جنگ تمام شد،بمانید❗هرکسی دم از سازش و آتشبس زد بمانیدوجود شما در خیابان، قدرت نظامی نیروهای مسلح و قدرت رهبری امام امت است.میمانیم کنار هم و ایران عزیزرا بیش ازقبل باهم میسازیم.«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ...»