رفتار آدمها به تربیتشون بستگی داره.ما نباید نگران این باشیم که امثال رشیدپورها کجا برنامه دارن اجرا می کنن.مهم اینه که اینا لیاقت حضور در رسانه ملی رو ندارن.امثال شهبازی ها خوب دارن نقطه زنی می کنن. معلومه که بعضی ها سوختن.پماد سوختگی خوب تو بازار اومده😀😀😀😀😀

