اقای جوانی وظیفه ما فعلا حمایت حداکثری از ایشونهنقد های اصلی به وقتش زمانش میرسهالانم باید تقد کردولی دوزش نباید زیاد بشه
@Daniallll4 September 2024اقای جوانی وظیفه ما فعلا حمایت حداکثری از ایشونهنقد های اصلی به وقتش زمانش میرسهالانم باید تقد کردولی دوزش نباید زیاد بشه
@helmabanoyam4 September 2024Replying toحس خوبی ندارهمیدونید کارهایی که شهید رئیسی انجام میدادند همین ها اینقدر مسخره کردند اما الان به کارهای ایشون این همه ضریب میدهند!ان شاالله که ریا نباشه!اما حس م میگه اینکارا همش سیاه نمایی هست در باطن همه چی برعکسه
@abbaskiani4 September 2024Replying toوظیفه مردم حمایت از دولتهاست مشروط بر اینکه اهداف و مسیر حرکت دولتها باید درچارچوب راهبردها و سیاستهای نظام تعریف شده باشد. تفاوت دولتها نیز درتعیین اهداف و مسیرهای رسیدن به هدفها بوده لذا میبینیم دولت روحانی بادولت شهید رئیسی چقدرباهم تفاوت داشتند. دولتهابایدبفهمندمردم ازعملکردآنها دفاع میکنند.