اتفاقا یکی رو تو ایستگاه بی ارتی دیدم خیلی وضع بدی داشتزنگ زدم یه عالمه آیتم گفت نمیدونستم کدومو باید بزنم🤦♀️میخواستم ثبت درخواست رو بزنم ولی گفتم اینجوری که صد سال دیگه هم بررسی نمیشه :/
This post was deleted by the post author.
@Negarande14 January 2023اتفاقا یکی رو تو ایستگاه بی ارتی دیدم خیلی وضع بدی داشتزنگ زدم یه عالمه آیتم گفت نمیدونستم کدومو باید بزنم🤦♀️میخواستم ثبت درخواست رو بزنم ولی گفتم اینجوری که صد سال دیگه هم بررسی نمیشه :/
This post was deleted by the post author.
@Negarande14 January 2023نه واقعا میگم کجا رو باید بزنیم؟🤦♀️همون ثبت درخواست رو بزنیمواقعا زود بررسی میشه؟آخه سامانه برای کل شهرداریه
This post was deleted by the post author.