پیام یک #شهروند: ساعت هفت بعداز ظهر و صدای خنده ی بچهها😃🥺واقعا احساس نمیکردی اینجا #حصه است؛ تشکر از #شهرداری_منطقه۱۴ که قدم مفیدی برای اهالی و به خصوص بچه ها برداشت.پ ن:به امید روزیکه #شهر_زندگی پایین شهر و بالای شهرش هیچ تفاوتی نکند.
3 MB
10 July 2023پیام یک #شهروند: ساعت هفت بعداز ظهر و صدای خنده ی بچهها😃🥺واقعا احساس نمیکردی اینجا #حصه است؛ تشکر از #شهرداری_منطقه۱۴ که قدم مفیدی برای اهالی و به خصوص بچه ها برداشت.پ ن:به امید روزیکه #شهر_زندگی پایین شهر و بالای شهرش هیچ تفاوتی نکند.3 MB
@Taham10 July 2023Replying toمیشه بگید کدوم قسمت فرمانداری؟از شخص فرماندار شهرستان هرند؟اونا که خودشونم مطلع اند و کاری انجام نمیدن !نمایندگان اصفهان چه کسانی هستند؟هرچند میدونم دغدغه هاییغیر از اینترنت دارند !