دوست محترم ما در جنگ هستیم....جنگ فقط نباید توپ و تانک باشه که ما تو جنگ اقتصادی هستیم اقای رئیسی اینهمه کار کردن....چرا اونا رو نمیگین ؟؟؟؟؟ اول باید اون هشت سال گندی که بعضیا زدن به کشور رو جمع کنن یا نه...

This post was deleted by the post author.
@mobham_8913 March 2023دوست محترم ما در جنگ هستیم....جنگ فقط نباید توپ و تانک باشه که ما تو جنگ اقتصادی هستیم اقای رئیسی اینهمه کار کردن....چرا اونا رو نمیگین ؟؟؟؟؟ اول باید اون هشت سال گندی که بعضیا زدن به کشور رو جمع کنن یا نه...