من نظرم رو صریح گفتم و چندین پیامم گذاشتم تا کسی نگوید وسط بازی میکند. باز با صراحت میگویم مسئولین در آزمون ولایتمداری رفوزه شدند و من دیگر حمایت نخواهم کرد ولی اجازه هم نمیدیم یک جریانی به اسم رهبری خلاف امر رهبری عمل کنند.چون باز عدهای فقط یک جمله از پیام رهبر انقلاب را دیدهاند: «بنده علیالاص…Show more
